onsdag, februari 01, 2006

I hate that bitch...

Hmm.. om jag börjar skriva sådana här saker så måste jag förbli en anonym hallonbåt. Det får kanske räcka med en bild på en bitch...

Haha... Jag sökte bilder på "bitch" och se vem som dök upp! Ha! Lovely! Precis rätt känsla och precis samma avsmak som jag som liten kände för elaka Nelly Olsen i "Lilla huset på prärien" känner jag inför den där individen som jag inte borde skriva om här... är redan på bättre humör. Så det hjälpte ju för tillfället i alla fall.

Och snälla, kan inte alla bara vara just det....? Snälla!!!!!!!

Skådespelerskan heter Alison Arngrim och är säkert vänligare än den person jag har i åtanke. http://www.hgd.com/alison/index.html

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är snäll. Det är ett problem ibland. Vet inte vad som hänt dig, men det verkar som att nån varit elak. Strunta i den personen så mycket du kan!