lördag, februari 25, 2006

feberblogg

Det är inte alls lika mysigt att vara sjuk ensam, särskilt inte när febern rusar upp och humöret ner. Inatt hade jag febriga mardrömmar om jobbet, och jag får bara inte vara sjuk igen på Måndag! Det ger ett instabilt intryck att gå omkring och vara sjuk både nu och då. Och jag har massor av saker inbokade i veckan så jag måste bli frisk. ÅNgest... Har sovit i soffan med tvn som sällskap först till ett guld i sikdskytte och sedan ett paparazziprogram på 5an. N ringde lagom när jag vaknat till och nu har jag bytt kanal och planerar sova vidare till OS. Tur att jag har min filt från klippan, den är varm och snäll, men inte lika snäll som herr H som jag saknar väldigt mycket........ Om jag är vaken vi 19 så ska jag blogga direkt från melodifestvalen som alla andra "journalistbloggare" gör Mouhahahaha!!

Inga kommentarer: