söndag, februari 19, 2006

Bloggshopping?



Ja det blev ju en okej Lördag, trots att jag hatar att jobba på helgen. Folk hängde inte på låset precis, antar att de var hemma och såg på OS. När jag hade stängt för dan hittade jag en liten farbror bakom hyllorna. :) Tur att jag inte låste in honom. Medans jag väntade på M cyklade 2 snubbar förbi som båda rökte och hade händerna i jackfickorna. Skum vana. Jag skulle bli tillräckligt anfådd utan att röka. Försökte hitta något på stan att ha på kvällens fest. Det gick inte alls bra. Tur att man är så charmig och trevlig, då gör det inget om man ser ut som en lodis, sa jag ironiskt till M när vi fikade på det nya kafet. Den där festen blev ok ändå. T.o.m lite najs. :)

YGshop påstår att de säljer lycka men det köper jag inte, fast de här prylarna skulle jag gärna vilja ha! Får väl nöja mig med att blogga dem så har man ju nästan ägt dom... Bloggshopping? Hmm... ett nytt fenomen kanske? sedan finns det ju dom som bloggar sina kläder efter att de köpt dem genom att ta kort på sig själv och lägga ut. Är inte det lite skämmigt?



Inga kommentarer: