tisdag, oktober 10, 2006

Självkritik

Typiskt mej att flagga för en ny blogg och sedan banga, lägga av, pausa, försvinna...

Tycker inte heller om att läsa mina egna inlägg eftersom jag ser förutsägbarheten i dem och det känns som att jag skriver samma sak i varje inlägg fast i lite olika skepnad. eller?

Vad händer nu då? Vad sker?

Flytta till Kina eller stanna kvar i blogglandet?

Vi tar en dag i taget och idag är jag trött. Jag jobbar aldeles för mycket gratis. Måste sluta med det. Ta kontroll, lyckas jag nästan med ibland.. Men det är så många delar i livet man ska styra med samtidigt tycker jag.

I dag sörjer vi djupt det tragiska slutet på GG förra veckan, säsongsavslut på det viset är oacceptabelt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hallonbåt! vad glad jag blir att du skriver igen.

här i sthlm är det märkligt. jag känner mig lite borttappad och ensam. Men jag antar att jag får någon till vän såsmåningom. Men just nu känns det lite tungt. Sen så är det svårt med skola, men det är okej, jag läser journalistikvetenskap och alla är jätteseriösa. Jobbigt värre.

Hur är läget med dig? Varför denna frånvaro så länge? (å andra sidan förstår jag dig) och vad är detta prat om Kina?