onsdag, juli 05, 2006

Saknad.

så trevligt :)

Jag vet inte vad som händer jag är lite trött och förbannad och har haft besök. Solen skiner på ond och god. I morgon åker jag till Öland men det är dryyyyga två veckor kvar till semestern och idag höll jag på att få ett stresspsykbryt på jobbet.

Och till alla er som anmält intresse för den nya bloggen som hakade upp sig. Hav förtröstan. Snart :)

Kram till grönfinken som är cool när jag inte är det och till clementine som flyttat blogg och ska flytta till stockholm?! Jag är så avundsjuk!

6 kommentarer:

Anonym sa...

yay! du skriver igen! :)

(ja jag ska flytta, pirrpirr)

Anonym sa...

hmmm, min matte är inte den bästa men då borde väl din semster börja nu?!:) jag kan bara säga att det är skönt ....med semester!

Anonym sa...

Härligt med stresspsykbryt med två veckor kvar till permissionen. Det är då man rukar bli sjuk när ledigheten väl inträder. Lagen om alltings djävlighet du vet.

Anonym sa...

En rolig enkät för boknördar. Kolla yfronten från den 4 augusti.

Anonym sa...

Hallå igen hallonet! snart ses vi! kramar

Anonym sa...

Hallon! säg till om du tänker återuppliva dig! jag saknar dig fortfarande!