torsdag, oktober 26, 2006

Bekännelser.

Borde ha plockat in massa prylar från trädgården eftersom det ska storma men jag vill inte eftersom det är svart och blött ute nu.

Jag får ångest av alla människor som bloggar om sin barnlöset. Beundransvärt att de orkar men jag orkar inte ens läsa, eller tänka.

Det finns väldigt många dåliga bloggar som den här och värre. Äckligast hittils är den där masrvinsbloggen som jag nämnt tidigare. Fast det är ändå roligt med alla ord som skrivs. Vilken samtidsdokumentation som finns tillgänglig samtidigt som det pratas om att det skrivs så få "arbetarskildringar" nuförtiden. Ganska många författare har hajjat att man kan nå ut genom bloggandet. Det måste vara smycket pretto att blogga som kändis, jag skulle inte få ner ett ord av ren prestationsångest. Tänk bara hur många psykon som kan bli förtjusta i dem och deras vardagsbestyr. Huh..

Anonymt är fint, fegt, & kravlöst :)

Eftersom jag inte är klar med min självbild fast jag är så gammal så gjorde jag en hel massa personlighetstest igår. Allt stämmer på pricken. Inser ni vilket hån det är att bli kartlagd av nån fjortis som sitter och programmerar java eller vad det nu är som styr de där frågetesten?

man är nog rätt så simpel ändå.

Inga kommentarer: