tisdag, oktober 24, 2006

Imuuunförsvaret sitter i din maaaaaage!

Hallonbåten: - Jag har fortfarande feber så... jag kommer inte i morgon heller.
Jobbet: Okej
Hallonbåten: -Fast, Det behövs bara vikarie 13-17...
Jobbet: -suck, det får vi försöka ordna då. Krya på dig.
Hallonbåten: Detsamma!


Jag blir sjuk så fort en fluga nyser.

Har små mystiska blåsor längst bak i halsen som aldrig försvinner utan bidar sin tid och blommar upp i de mest olämpliga stunder. Jag är stammis på vårdcentralen och jobbets stora sorgebarn. Däremellan arbetar jag så att själen flimmrar och kreativiteten går på högvarv.

Det tar aldrig slut.


Någon borde ge mig ett par av dessa rosa fluffiga. Det skulle bli mitt mest uppskattade plagg.

Trött i själen.

Och i en av alla febriga mardrömmar står Linda Skugge och pekar finger och gastar: -Skyll dig själv!

Inga kommentarer: