tisdag, april 04, 2006

Sjukt?

Vårtröttheten har lagt sig som en filt av cement över min kropp. Ska börja träna i morron och det kommer att bli fruktansvärt. Men det är nödvändigt.


Alla säger att "Greys anatomi" skall vara så bra så jag var tvungen att se det i dag. Det var ett okej tidsfördriv men inte något man behöver pricka in i "måste ses" kalendern. Det är tydligt att sjukhusserier är ett vinnande koncept. Brukar undvika de flesta cityakten-serier eftersom det på något plan känns som om man genom dessa program kittlar sensationsnerven. Det dröjer t.ex. aldrig länge förrens den obligatoriska defibrillerings-scenen dyker upp och jag måste säga att det blir lite tradigt när man upplevt den irl. Scrubs är en småtrevligt serie. Gillar Zach Braff, kanske mest för att han är så bra i

Garden State...

Nu är det GG... :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

viktigt att komma ihåg att det inte gör något att det gör ont efter träningen. det var någon som sa till mig att det gör det när man inte har använd dem på det sättet på länge. :) det är ju skönt att känna att man lever...

Fru Hallonbåt sa...

Ska verkligen ta reda på OM jag lever i morgon dåh.. :)

Anonym sa...

det är jag säker på att du gör!

felicia sa...

Man ska ju inte heller glömma bort att han både skrev och regisserade filmen själv, vilket göra att man gillar honom ännu mer...